WARUNKI PRZYJĘCIA DO PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach.
• posiadanie min. średniego wykształcenia,
• uregulowany stosunek do słuzby wojskowej,
• prawo jazdy,
• posiadanie predyspozycji fizycznych i psychicznych do pełnienia służby w Państwowej Straży Pożarnej,
• nie karany.
Dokumenty, które należy złożyć do przyjęcia:
• podanie,
• CV,
• kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej,
• kserokopia dowodu osobistego,
• kserokopia książeczki wojskowej ( strona ze zdjęciem i przeniesieniem do rezerwy ),
• kserokopia prawa jazdy,
• kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji przydatnych do służby,
Punkty preferencyjne:
• potwierdzone członkostwo w OSP,
• obsługa sprzętu ciężkiego (podnośniki, drabiny itp.),
• kwalifikacje płetwonurka,
• wyższe kategorie prawa jazdy np.: BE, CE,
• wyższe wykształcenie.
W CV należy umieścić zapis „wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz umieszczenie ich na stronie internetowej Komendy Miejskiej PSP w Gliwicach„.
Komplet dokumentów należy składać w sekretariacie KM PSP w Gliwicach przy ul. Wrocławskiej 1, w godzinach 7.30 – 15.30 od poniedziałku do piątku po ukazaniu się ogłoszenia o naborze w terminach podanych w ogłoszeniu.